Материал | : | Kitap |
IЫхьэ | : | Edebiyat, |
Тхыгъэм и ЦIэр | : | Nokta |
ТхакIуэ | : | Ömer Seyfettin, |
Щытырадзар | : | İstanbul |
ТедзапIэ | : | Ahmet Halit Yaşaroğlu |
Щытырадза Зэман | : | 1956 |
Волумэ Номыр | : | |
НапэкIуэцI бжыгъэ | : | 96 |
ISBN Номыр | : | |
Бзэ | : | Türkçe |
ТелъхьэпIэ Номыр | : | TR.KT.02480 |
Зытеухуар | : | Ömer Seyfettin, yaşadığı dönemin geleneksel dil ve edebiyat anlayışına bağlı kalmayan yenilikçi kişiliği ile düz yazımızın gelişme aşamasında büyük dönüşümler yarattı. "Tabii lisan, konuşulan lisandır." ilkesi üzerinde inatla durarak yalın bir anlatım kurdu. Öykünün akışında sağladığı hızlılık, olay kişi çevre bağlantılarındaki doğallık ve en önemlisi ustalıkla yarattığı yergi havasıyla bugün de canlılığını koruyan eserler verdi. Döneminin eski dil beğenisine saplanıp kalan yazarlarını okunmaz duruma düşüren "zaman" onu haklı çıkardı. |
Даущ | : | |
Псалъэ Нэхъыщхьэхэр | : | Hikaye, Ömer Seyfettin, |
Материал | : | Kitap |
IЫхьэ | : | Edebiyat, |
Тхыгъэм и ЦIэр | : | Nokta |
ТхакIуэ | : | Ömer Seyfettin, |
Щытырадзар | : | İstanbul |
ТедзапIэ | : | Ahmet Halit Yaşaroğlu |
Щытырадза Зэман | : | 1956 |
Волумэ Номыр | : | |
НапэкIуэцI бжыгъэ | : | 96 |
ISBN Номыр | : | |
Бзэ | : | Türkçe |
ТелъхьэпIэ Номыр | : | TR.KT.02480 |
Зытеухуар | : | Ömer Seyfettin, yaşadığı dönemin geleneksel dil ve edebiyat anlayışına bağlı kalmayan yenilikçi kişiliği ile düz yazımızın gelişme aşamasında büyük dönüşümler yarattı. "Tabii lisan, konuşulan lisandır." ilkesi üzerinde inatla durarak yalın bir anlatım kurdu. Öykünün akışında sağladığı hızlılık, olay kişi çevre bağlantılarındaki doğallık ve en önemlisi ustalıkla yarattığı yergi havasıyla bugün de canlılığını koruyan eserler verdi. Döneminin eski dil beğenisine saplanıp kalan yazarlarını okunmaz duruma düşüren "zaman" onu haklı çıkardı. |
Даущ | : | |
Псалъэ Нэхъыщхьэхэр | : | Hikaye, Ömer Seyfettin, |