æрмæг | : | MAKALE |
фæлтæр | : | TÜRKÇE MAKALELER, |
Сфæлдыстады ном | : | Antropoloji ve Onun Alameti Farikası: Katılarak Gözlem |
Фыссæг | : | Şebnem PALA, |
Рауагъды бынат | : | |
Рауадзæг | : | Başkent Üniversitesi, İletişim Fakültesi |
Рауагъды датæ | : | 2004 |
Том № | : | |
Фарсыты нымæц | : | 0 |
Номыр ISBN | : | |
Æвзаг | : | TÜRKÇE |
Уæлвæйнæджы полкæ | : | 305 |
Темæ | : | |
Аннотаци | : | Genel çerçevesi itibariyle antropolojideki kuramsal ve yöntemsel konulara odaklanan bu çalışma, antropolojinin neredeyse alameti farikası haline gelmiş katılarak gözlem tekniğini incelemektedir. Antropolog alan çalışması esnasında incelediği kültürel sarmalın merkezcil etkisi ile kendi kültürünün ve bilimsel cemaatin kültürünün merkezkaç gücü arasında kalır. Bağımsız üç çekim merkezine sahip üç kültürel sarmal arasında aracı konumdaki antropologun duruşu, gözlem ve anlamlandırmayı kapsayan alan pratiklerinden, yazma ve temsil pratiklerine genişleyen topografik bir düzlemde şekillenir. |
Сгæрст ныхас | : | , |
æрмæг | : | MAKALE |
фæлтæр | : | TÜRKÇE MAKALELER, |
Сфæлдыстады ном | : | Antropoloji ve Onun Alameti Farikası: Katılarak Gözlem |
Фыссæг | : | Şebnem PALA, |
Рауагъды бынат | : | |
Рауадзæг | : | Başkent Üniversitesi, İletişim Fakültesi |
Рауагъды датæ | : | 2004 |
Том № | : | |
Фарсыты нымæц | : | 0 |
Номыр ISBN | : | |
Æвзаг | : | TÜRKÇE |
Уæлвæйнæджы полкæ | : | 305 |
Темæ | : | |
Аннотаци | : | Genel çerçevesi itibariyle antropolojideki kuramsal ve yöntemsel konulara odaklanan bu çalışma, antropolojinin neredeyse alameti farikası haline gelmiş katılarak gözlem tekniğini incelemektedir. Antropolog alan çalışması esnasında incelediği kültürel sarmalın merkezcil etkisi ile kendi kültürünün ve bilimsel cemaatin kültürünün merkezkaç gücü arasında kalır. Bağımsız üç çekim merkezine sahip üç kültürel sarmal arasında aracı konumdaki antropologun duruşu, gözlem ve anlamlandırmayı kapsayan alan pratiklerinden, yazma ve temsil pratiklerine genişleyen topografik bir düzlemde şekillenir. |
Сгæрст ныхас | : | , |