Материал | : | Kitap |
IЫхьэ | : | Diğer Konular, |
Тхыгъэм и ЦIэр | : | B Harfinin 10000 Yıllık Hikayesi |
ТхакIуэ | : | Doğan Erçetin, |
Щытырадзар | : | İstanbul |
ТедзапIэ | : | 47 |
Щытырадза Зэман | : | 2007 |
Волумэ Номыр | : | |
НапэкIуэцI бжыгъэ | : | 215 |
ISBN Номыр | : | 978-9944-0063-0-9 |
Бзэ | : | Türkçe |
ТелъхьэпIэ Номыр | : | TR.KT.01681 |
Зытеухуар | : | Çeşitli Kültürlerde Damga Ve Simgeler Hakkında |
Даущ | : | İlk şaşkınlığım yıllar önce Atina sokaklarında eski bir yapıyı çevreleyen demir çitin gamalı haçlarla bezenmiş olduğunu görünce olmuştu.Daha sonra Davut'un öldürdüğü Golyat'ın damgasını Fatih'in kaftanında, Süleyman'ın mührünü ise Saraybosna'da Kadiri dergahında ne işi olabilir ki diye de düşünmüştüm.Sanki önce gelenler sonra geleceklere simgelerle bir şeyler anlatmak istiyor gibiydi.Simgelerin gizemli mesajları benim için sadece katolik İtalya'nın karanlık şatolarında ya da Mısır inisiyelerinin sonsuzluğa açılan tapınaklarında kalmıştı.Bunları çözmek ise Umberto Ecco'nun işi idi.Araştırmacı dostum Sayın Doğan Erçetin'in bu çalışmasını okuduğumda anladım ki bu damgaların yani simgesel anlatımların pınarı, üzerinde binlerce yıl önce çok büyük bir medeniyet yaşandığına bir çok araştırmacının ittifak ettiği, Orta Asya toprakları olmak lazımdı.Simgeleri Asya'dan Mısır'a Sümer Türkleri taşımışsa bu bizleri sadece onurlandırmalı.Simgenin nasıl yazıya, yazının neden tekrar simgeye dönüştüğünü söylemek bana düşmez.Bu |
Псалъэ Нэхъыщхьэхэр | : | Türk Tamgası, OB, , |
Материал | : | Kitap |
IЫхьэ | : | Diğer Konular, |
Тхыгъэм и ЦIэр | : | B Harfinin 10000 Yıllık Hikayesi |
ТхакIуэ | : | Doğan Erçetin, |
Щытырадзар | : | İstanbul |
ТедзапIэ | : | 47 |
Щытырадза Зэман | : | 2007 |
Волумэ Номыр | : | |
НапэкIуэцI бжыгъэ | : | 215 |
ISBN Номыр | : | 978-9944-0063-0-9 |
Бзэ | : | Türkçe |
ТелъхьэпIэ Номыр | : | TR.KT.01681 |
Зытеухуар | : | Çeşitli Kültürlerde Damga Ve Simgeler Hakkında |
Даущ | : | İlk şaşkınlığım yıllar önce Atina sokaklarında eski bir yapıyı çevreleyen demir çitin gamalı haçlarla bezenmiş olduğunu görünce olmuştu.Daha sonra Davut'un öldürdüğü Golyat'ın damgasını Fatih'in kaftanında, Süleyman'ın mührünü ise Saraybosna'da Kadiri dergahında ne işi olabilir ki diye de düşünmüştüm.Sanki önce gelenler sonra geleceklere simgelerle bir şeyler anlatmak istiyor gibiydi.Simgelerin gizemli mesajları benim için sadece katolik İtalya'nın karanlık şatolarında ya da Mısır inisiyelerinin sonsuzluğa açılan tapınaklarında kalmıştı.Bunları çözmek ise Umberto Ecco'nun işi idi.Araştırmacı dostum Sayın Doğan Erçetin'in bu çalışmasını okuduğumda anladım ki bu damgaların yani simgesel anlatımların pınarı, üzerinde binlerce yıl önce çok büyük bir medeniyet yaşandığına bir çok araştırmacının ittifak ettiği, Orta Asya toprakları olmak lazımdı.Simgeleri Asya'dan Mısır'a Sümer Türkleri taşımışsa bu bizleri sadece onurlandırmalı.Simgenin nasıl yazıya, yazının neden tekrar simgeye dönüştüğünü söylemek bana düşmez.Bu |
Псалъэ Нэхъыщхьэхэр | : | Türk Tamgası, OB, , |