æрмæг | : | Kitap |
фæлтæр | : | Ekonomi, Siyaset, |
Сфæлдыстады ном | : | Orta Asya Ve Kafkasya |
Фыссæг | : | Mehmet Dikkaya, |
Рауагъды бынат | : | İstanbul |
Рауадзæг | : | Beta |
Рауагъды датæ | : | 2009 |
Том № | : | |
Фарсыты нымæц | : | 344 |
Номыр ISBN | : | 978-605-377-039-8 |
Æвзаг | : | Türkçe |
Уæлвæйнæджы полкæ | : | TR.KT.01508 |
Темæ | : | Orta Asya Ve Kafkasya Dönüşüm Süreci Ve Uluslararası Ekonomi Politik |
Аннотаци | : | Elinizdeki çalışma, bu bağlamda başka alışmalarla birlikte, alana katkı sunma amacı taşımaktadır. Orta Asya ve Kafkasya Bölgesini etkileyen tarihsel simgeler arasında kişisel olarak en fazla etkilendiğim iki simayı, kitabın ithaf edilmesi için acizane uygun buldum. Bunların ilki; Kafkasya'da yaklaşık elli yıl Rusya'nın güneye inmesi önünde karizmatik/kahraman kişiliği ile büyük bir set oluşturan ve halen Kafkasya'nın kahraman ruhunu temsil etmeye devam eden Şamil; ikincisi, gelenek ve modernizmi Orta Asya ve Kafkasya Bölgesinde birleştirerek 20. yüzyılın sonlarında başlayan yeni modernizm dalgasının mimarlarına ışık tutan ceditçiliğin mimarı Gaspıralı İsmail'dir |
Сгæрст ныхас | : | Kafkasya, Mehmet Dikkaya, Beta, , |
æрмæг | : | Kitap |
фæлтæр | : | Ekonomi, Siyaset, |
Сфæлдыстады ном | : | Orta Asya Ve Kafkasya |
Фыссæг | : | Mehmet Dikkaya, |
Рауагъды бынат | : | İstanbul |
Рауадзæг | : | Beta |
Рауагъды датæ | : | 2009 |
Том № | : | |
Фарсыты нымæц | : | 344 |
Номыр ISBN | : | 978-605-377-039-8 |
Æвзаг | : | Türkçe |
Уæлвæйнæджы полкæ | : | TR.KT.01508 |
Темæ | : | Orta Asya Ve Kafkasya Dönüşüm Süreci Ve Uluslararası Ekonomi Politik |
Аннотаци | : | Elinizdeki çalışma, bu bağlamda başka alışmalarla birlikte, alana katkı sunma amacı taşımaktadır. Orta Asya ve Kafkasya Bölgesini etkileyen tarihsel simgeler arasında kişisel olarak en fazla etkilendiğim iki simayı, kitabın ithaf edilmesi için acizane uygun buldum. Bunların ilki; Kafkasya'da yaklaşık elli yıl Rusya'nın güneye inmesi önünde karizmatik/kahraman kişiliği ile büyük bir set oluşturan ve halen Kafkasya'nın kahraman ruhunu temsil etmeye devam eden Şamil; ikincisi, gelenek ve modernizmi Orta Asya ve Kafkasya Bölgesinde birleştirerek 20. yüzyılın sonlarında başlayan yeni modernizm dalgasının mimarlarına ışık tutan ceditçiliğin mimarı Gaspıralı İsmail'dir |
Сгæрст ныхас | : | Kafkasya, Mehmet Dikkaya, Beta, , |