Материал | : | KİTAP |
IЫхьэ | : | Dil ve Edebiyat, |
Тхыгъэм и ЦIэр | : | SOFİST |
ТхакIуэ | : | ÇEVİREN : MEHMET KARASAN, |
Щытырадзар | : | |
ТедзапIэ | : | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Щытырадза Зэман | : | 1988 |
Волумэ Номыр | : | |
НапэкIуэцI бжыгъэ | : | 122 |
ISBN Номыр | : | 975-11-0048-8 |
Бзэ | : | TÜRKÇE |
ТелъхьэпIэ Номыр | : | 776 |
Зытеухуар | : | SOFİST FELSEFESİ |
Даущ | : | Sofist Theaitetos'un devamıdır. Sofist görünüşte, sofisti feylesoftan ayırd ederek tarif etmek ; gerçekte ise çok daha önemli iki mantık ve metafizik meselesini ele almak 'yanlışın şmkanı ile yokluğun varlışını' ispatetmek için yazılmıştır. |
Псалъэ Нэхъыщхьэхэр | : | SOFİST, FELSEFE, BATI KLASİKLERİ, EFLATUN, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, |
Материал | : | KİTAP |
IЫхьэ | : | Dil ve Edebiyat, |
Тхыгъэм и ЦIэр | : | SOFİST |
ТхакIуэ | : | ÇEVİREN : MEHMET KARASAN, |
Щытырадзар | : | |
ТедзапIэ | : | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Щытырадза Зэман | : | 1988 |
Волумэ Номыр | : | |
НапэкIуэцI бжыгъэ | : | 122 |
ISBN Номыр | : | 975-11-0048-8 |
Бзэ | : | TÜRKÇE |
ТелъхьэпIэ Номыр | : | 776 |
Зытеухуар | : | SOFİST FELSEFESİ |
Даущ | : | Sofist Theaitetos'un devamıdır. Sofist görünüşte, sofisti feylesoftan ayırd ederek tarif etmek ; gerçekte ise çok daha önemli iki mantık ve metafizik meselesini ele almak 'yanlışın şmkanı ile yokluğun varlışını' ispatetmek için yazılmıştır. |
Псалъэ Нэхъыщхьэхэр | : | SOFİST, FELSEFE, BATI KLASİKLERİ, EFLATUN, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, |